V sredo, 17. 5. 2017, smo se s poslovnim modelom TAVŽENTROŽA predstavili na Tednu vseživljenjskega učenja, ki je potekal na Trgu svobode v Slovenski Bistrici. Teden vseživljenjskega učenja je najvidnejša promocijska kampanja na področju izobraževanja in učenja v Sloveniji. S projektom se zavedamo pomembnosti učenja v vseh življenjskih obdobjih.
Tavžentroža, d. o. o., poslovni model, s katerim smo se predstavili na Tednu vseživljenjskega učenja, je ponudnik naravnih zeliščnih izdelkov pri negi kože na slovenskem trgu. Izdelki, ki jih ponujajo, so:
- brez škodljivih sestavin,
- cenovno ugodni,
- kreme in poparki,
- paketi (Tvoja krema, Vaša krema).
Naravni izdelki Tavžentroža rešujejo tipične težave mladostnikov, kot so npr. akne. Izdelki za nego kože, ki so dandanes na trgu, vsebujejo mnogo škodljivih snovi. Te z nanašanjem izdelkov na kožo preidejo v naše telo in krvni obtok, s čimer koži in telesu škodujejo. S svojo poslovno idejo želijo dijakinje uspeti v okolici (štajerska regija), v nadaljevanju pa želijo širiti svojo prodajo po celotni Sloveniji in dolgoročno prodreti na tuji trg.
S tem poslovnim modelom, so se dijakinje Nastja Gačnikar, Sergeja Juhart in Laura Višnar, uvrstile na državno tekmovanje in dosegle izvrstno tretje mesto ter dobile možnost predstavitve poslovnega modela na mednarodnem tekmovanju GENIUS Olympiad v mestu Oswego v državi New York. GENIUS Olympiad je mednarodni šolski projekt s poudarkom na varovanju okolja.
Iskrene čestitke.
Simona Luetić, mentorica