Select Page

Dijaki 3. a smo se v sklopu ITS odločili odpotovati v London. Šli smo za časovno obdobje treh dni, od 3. 3. 2023 do 6. 3. 2023. Tako smo se v petek odpravili na letališče Jožeta Pučnika Ljubljana, kjer smo ob 21. uri imeli let za London. Po pristanku na letališču Gatwick smo se z vlakom odpeljali do postaje London Victoria, od koder smo nato s podzemno železnico nadaljevali do Russel Squarea in na koncu še peš do našega hostela Generator. Tja smo prispeli pozno in se hitro odpravili spat.

Naslednji dan smo se ob devetih zbrali in se odpravili proti Britanskemu muzeju, kjer smo preživeli dve uri. Tam smo si lahko ogledali kamen iz Rossete, vrsto nenavadnih ur, grško, rimsko in egipčansko arhitekturo, predmete iz bližnjega vzhoda in mnoge druge. Popoldne smo šli še do Znanstvenega muzeja in Naravoslovnega muzeja, kjer smo si izbrali, v katerega si želimo iti. Za temeljit ogled obeh ni bilo časa. Znanstveni muzej je poln revolucionarnih zgodovinskih odkritij, kot na primer železna pljuča, parni motor, raketa Black Arrow in mnoge druge zanimivosti. V Naravoslovnem muzeju pa smo lahko videli vrsto različnih okostij in maket dinozavrov, izumrlih živali pa tudi veliko objektov še živečih živali.

V nedeljo smo si najprej šli ogledat Buckinghamsko palačo, kjer smo dočakali menjavo straže. Policisti so s pomočjo konj zavarovali območje, da so se stražarji varno menjali. Lahko smo jih videli in slišali tudi igrati. Nato smo se odpravili proti Narodni galeriji, kjer smo si lahko ogledali sobane polne različnih slik, kot je slika Sončnice, ki jo je ustvaril Vincent Van Gogh, ali Madona v votlini Leonarda da Vincija, lahko smo videli tudi portret zakonca Arnolfini, ki ga je naslikal Van Ecky, in še mnoge druge.

V ponedeljek smo se odpravili v bližino Londonskega stolpa in Londonskega mosta, kjer smo lahko videli tudi London Eye in Big Bang. Ker nam ni ostalo dovolj časa, si slednjih nismo šli pobliže ogledat. Do letališča smo šli z vlakom. Naš let nazaj je bil ob 15. uri po GMT časovnem pasu. V Slovenijo smo prispeli okoli 19. ure, kjer se je naše potovanje dokončno zaključilo.