Select Page

Končno nam je uspelo! Snemanje smo namreč zaradi epidemije prestavljali iz tedna v teden in komaj smo že čakali, da teoretično znanje prenesemo še v prakso. Da vzamemo v roke scenarij, načrt snemanja, kamere, mikrofone in filmsko klapo in posnamemo dva kratka igrana filma. Tudi letos so nam pomembno podporo nudili Miha, Mitja in Mojca iz filmskega društva Film Factory.

Režiserka filma Večnost v minljivosti je Ines Črešnar iz 3. a, za kamero in montažo je poskrbel Nejc Trantura iz 3. b, ostali člani ekipe pa so igrali, pripravljali prizorišča, kjer smo snemali, poskrbeli za kostumografijo in masko ter tisoč podrobnosti, ki so pomembne, ko snemamo film. Tudi za to, da je jedilna barva res videti kot strjena kri.

 

 

 

 

Režiser filma Krekster je bil Jaka Selaković, idejo za film pa je dal Matic Radanović, pevec šolskega benda. Prav zato je v filmu v središču glasba oziroma dogajanje v bendu. A fantje zagotavljajo, da (na srečo) ni posnet po resničnih dogodkih, ampak je plod njihove domišljije.

Dijakinje in dijake so po snemanju spremljali različni občutki:

Miha Bučar, 2. a, igralec: »Na snemanju je bilo zelo zanimivo, dobil sem veliko novih izkušenj, ki jih bom z veseljem uporabil pri snemanju svojega filma pri ITS. Delavnica je bila kar poučna. Za naslednje leto pa predlagam, da se snema v toplejšem času glede na to, kako sem moral biti ta hladen dan oblečen (kratke hlače in majicaJ).«

Vanesa Zlodej, 3. a, vizažistka: »Snemanje je bilo v redu, ker sem lahko izrazila to, kaj najraje delam. Skrbela sem za masko glavnih igralcev. Bilo je zabavno, saj smo imeli nekaj prostega časa, lahko smo se družili … Med snemanjem smo se imeli lepo, bilo je nekaj novega, saj smo skoraj vse delali sami, dobili pa smo nekaj nasvetov tudi od Film Factory.«

Nejc Trantura, 3. b, snemalec in montažer: »Zame izkušnja snemanja filma ni povsem nova, saj sem že sodeloval pri filmski delavnici v prvem letniku in na drugih snemanjih. A vsako snemanje je drugačno in to je bilo – vsaj za mene – zelo naporno, saj sem bil kot snemalec od jutra do večera prisoten na snemanju. Kljub vsemu pa je to bila neverjetna izkušnja za mene in tudi za ostale.«

Ines Črešnar, 3. a, scenaristka: »Snemanje je bilo naporno, zanimivo, a hkrati tudi poučno. Najprej je bilo treba napisati scenarij, nato pa v vlogi režiserja izbrati celotno ekipo in hkrati postoriti veliko drugega nevidnega dela. Delo režiserja na snemanju je bilo razgibano in zahtevalo je sprotno prilagajanje. Prav tako smo kljub utrujenosti žrtvovali sprva načrtovane premore, da smo prišli do željenih posnetkov. Spoznanje, da za nekajminutnim filmom stoji toliko vloženega dela in energije, te obogati in je neprecenljivo.«

Lana Leskovar, 3. a, snemalka zvoka: »Snemanje filma je bilo zelo zanimivo in poučno. Mitja iz Film Factory nas je počasi in jasno vodil skozi snemanje. Naučili smo se ogromno novega in verjamem, da nam bo to znanje še marsikje v prihodnosti prišlo prav.«

Aljaž Ozimič, 3. a, igralec: »Snemanje mi je bilo zelo všeč. To bo (upam 😊) tudi v prihodnosti del mojega vsakdana. Res je, da si na trenutke moral biti potrpežljiv, saj je snemanje dolgotrajen proces, a kaj hitro smo poskrbeli za to, da smo uživali. Sicer pa – kako se ne bi imeli ”fajn” ob taki ekipi?

Jaka Selaković, 3. a, scenarist, režiser in montažer: »Po nekajtedenski pripravi smo snemalni dan začeli 16. aprila ob osmi uri zjutraj. Najprej smo pregledali snemalni plan, nato pa smo pričeli s pripravo prve scene v šolskem zaklonišču. Po zaključeni pripravi je začela teči kamera in akcija. Po večurnem snemanju, s krajšimi premori, smo ob drugi uri končno dočakali glavni premor – čas za malico. Snemanje je potekalo gladko, snemalni dan pa smo zaključili v družbi s kar nekaj statisti, seveda znotraj priporočil NIJZ, v telovadnici oziroma v tistem trenutku v našem filmu v pravi koncertni dvorani.«

Anja Mušič, 3. b, ITS UMETNOST

 

Dostopnost