Select Page

V ponedeljek, 7. 12. in 14. 12. 2020, so se dijaki 3. letnika programa ekonomski tehnik udeležili spletnega predavanja ZOOM, ki ga je organiziral Razvojno informacijski center iz Slovenske Bistrice. Predavanje na temo Marketing in spletna prodaja je izvajal g. Blaž Branc, direktor podjetja BALTAZAR CONSULTING iz Ljubljane. Dijakom je predstavil zanimivosti s področja marketinga in spletne prodaje. Marketing je kompleksna dejavnost, ki jo mora izvajati vsako podjetje. Podjetja tekmujejo v tržnem in tudi v netržnem okolju, ki postavlja okvirje poslovanja za podjetja. Dijakom je skušal pojasniti, da problem sam po sebi ni dovolj, ampak je treba najti rešitve problema.

Predavatelj g. Branc

 

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober izdelek, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Na trgu je treba poiskati kupce, ugotoviti njihove želje in potrebe, nato pa kupca pripeljati do točke, da se bo odločil za nakup. Predavatelj je povedal, da je pomembno pri vsakem izdelku ugotoviti njegovo vrednost, moramo se vprašati, ali je naš izdelek primerljiv konkurenci, boljši/drugačen od konkurence oziroma ali je izdelek inovativen. Vsekakor moramo stremeti k temu, da imamo boljši izdelek od konkurence.

Predavanje so popestrile tudi delavnice, kjer so bili dijaki razdeljeni v sobe, v katerih so opravljali različne naloge in iskali rešitve problema.

Predavanje se je nekako zaključilo z mislijo, da je marketing veda z izjemno razsežnostjo. Zavedati se moramo, da z marketingom ustvarjamo odnose s strankami, skrbimo za zadovoljstvo strank in tako povečujemo moč in ugled znamke.

Zapisala: Simona Luetić

Dostopnost